Eksperiment |
Antal studerende |
Institut |
Type |
”Etnoraids”: Intensivt og kollektivt feltarbejde og videnskabelse på store hold |
|
Saxo-instituttet |
I felten |
Kursusforløb med brug af case-undervisning og innovationsforløb for at fremme studenterinddragelse i forskningsbaseret undervisning |
13 |
Saxo-Instituttet |
I teksten |
Studerende rustes gennem et intensivt undervisningsforløb til at deltage i en uges ph.d.-kursus samt udføre egen empiri-indsamling |
10 |
Nordisk Forskningsinstitut |
I teksten |
Undervisningsbaseret forskningsforløb, hvor studerende inddrages direkte i et forskningsprojekt gennem materialeindsamling og analysepointer |
25 |
Saxo Instituttet |
I felten |
Sociolinguistic perspectives on English and Globalization |
35 |
Institut for engelsk, germansk og romansk |
Laboratoriet |
Tehran 1999. Afviklet indenfor rammerne af faget Samfundsdebat med Kommunikativt Persisk |
8 |
ToRS |
I felten |
Kommunikationsrådgivning og rådgiverens rolle |
39 |
Institut for nordiske studier og sprogvidenskab |
I felten |
TV Series, Webisodes and Cross-Media Fiction: Theory and Analysis |
25 |
Institut for Kommunikation |
I felten |
Moderne teoretiske og metodiske perspektiver |
31 |
Institut for Kommunikation |
I felten/ i teksten |
Historie, myter og fortællinger i kulturteoretisk perspektiv |
40 |
ToRS |
I teksten |
Film, TV, og digitale billedfortællinger: Den digitaliserede stumfilm |
21 |
Institut for Kommunikation |
I teksten |
Project Based Course |
5 |
Institut for nordiske studier og sprogvidenskab |
|
Klassisk arkæologi |
5 |
Saxo instituttet |
I felten/teksten |
360° Research and Popular Science Communication |
22 |
Institut for Kommunikation |
I teksten |
The League of Nations: international organization, international politics and internationalism, 1850s-1950s (Bachelor og kandidat) |
25 |
Saxo Instituttet |
I teksten |