Litteratur

Til inspiration til andre udervisere/forskere har vi samlet en liste med litteratur forfattet i forbindelse med FBU-projektet.

Gøtz, Pernille (2016) Forskning og færdigheder: Eksempler på integration af forskning og undervisning på færdighedsorienterede kurser, rapport.

Jensen, Hanne Nexø (2014) Feedback i klynger. Proceedings fra Konference om prøveformer, feedback og læring 18. november 2013, SDU. red. / Rie Troelsen. SDU, 2014. s. 16-20, 7.

Jensen, Hanne Nexø (2015) Opgave- og skrivevejledning i klynger : Håndbog for undervisere og vejledere på videregående uddannelser. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2015. 128 s.

Jensen, Hanne Nexø. (2016) Aktivering af opgaveskrivere i undervisnings- og vejledningsforløb. Teaching for active learning TAL2015: Proceedings fra konferencen TAL2015 på Syddansk Universitet, 2015. red. / Rie Troelsen. Odense : Syddansk Universitet, 2016. s. 32-35, 9.

Jensen, Hanne Nexø (2017) Undervisningsudvikling i en organisationsteoretisk optik. Dansk Pædagogisk Tidsskrift (23), 52-70.